Llamas filtro a la censura de comentarios que no te gustan?. Vaya época de eufemismos... Lo curioso es que no filtrastes los insultos "que te apoyaban". Ya vamos calándote. Por cierto, sigues sin escribir en cántabru. Muy bueno lo del filtro...porque tu filtras, los demás censuran.
Y cumu no quiero qu´esti personaje que me ha caláu (al paecer juntu con dellos más, debin ser una secta poderosa) entre en barrena y acentúi el su perfil obsesivu – compulsivu, voy a dejali un últimu disparu d´adiós: escríbeme un post más, dí lo que te pete (sólu con una cundición: métete cumigu, no es necesariu que ni siquiá menciones a Llobetu o cualisquier otru), publícotelu y, por favor, no visites más esti blog. Tienis otros cerca pa elegir y conos que sintite más a gustu.
Llamas filtro a la censura de comentarios que no te gustan?. Vaya época de eufemismos...
ResponderEliminarLo curioso es que no filtrastes los insultos "que te apoyaban".
Ya vamos calándote.
Por cierto, sigues sin escribir en cántabru.
Muy bueno lo del filtro...porque tu filtras, los demás censuran.
Hay genti cortita jasta dicir basta...
ResponderEliminarY cumu no quiero qu´esti personaje que me ha caláu (al paecer juntu con dellos más, debin ser una secta poderosa) entre en barrena y acentúi el su perfil obsesivu – compulsivu, voy a dejali un últimu disparu d´adiós: escríbeme un post más, dí lo que te pete (sólu con una cundición: métete cumigu, no es necesariu que ni siquiá menciones a Llobetu o cualisquier otru), publícotelu y, por favor, no visites más esti blog. Tienis otros cerca pa elegir y conos que sintite más a gustu.
ResponderEliminarAnónimu/-a, dati prisa. En cuantis meta otru post, quédaste juera.
ResponderEliminar