Ena obra del pintor Francis Bacon, las torsiones del cuerpu humanu replican las posturas de los animales arrecugías ena obra fotográfica de Eadweard Muybridge.
Al principiu.
A la final, la vida acabó copiando al arte, cumu suel dicise: el propiu Francis Bacon hicíase fotos en fotumatones pusiendo viecos cuspíos a los de la su obra. Sal jechu un horrabis.
Debíu, a güen siguru, a un curtiucircuitu ena rée neuronal, esti gustu por andar a buscu de un fotumatón onde deformar la cara tráime a la memoria una entrevista qu´hicierin jaz bien de tiempu al escritor Juan José Millás onde dicía que de pequeñu apaecíase tantu a la su madre que entrenábase frente al espeju pa paecer otru. Tan es asina que, tuvía hui, cuandu alcuentra a una persona a la que no quier saludar, cambia la cara y l´otru no es pa reconocelu. Tien esa capacidá. En Santander es inédita: aquí basta con mirar pa otru láu. Estamos acostumbrados a jacelo y a que mos lo jagan (lamentablemente).
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