martes, 17 de noviembre de 2020

"El mijor mundu pusibli" de Raúl Molleda

"No estamos tan lejos de aquella genti que jaz cincu siglos agachaba la vista cuandu vinía la gentona de turnu, y que nel fondu sintía amiración y urgullu de que cualisquier malnacíu col poder bastanti se biera dináu a lu amirar con despreciu (...) Entá es una fiesta grandi en Laredu celebrar eso mesmu a cuenta de Carlos V, aquél emperaor del que los míos con mucha sombra y ensin dingún respetu vasallu sulían comentar que cugió una pulgazón guapa en Treceño y que pasando por Cabezón navegó... pol Ríu Mierderu...

Los tataranietos de los tataranietos de los tataranietos que jacían por ser güenos vasallos hui se vein ramaleaos a otra clas distinta de vasallaji, dando el votu cumu quin paga un diezmu. La letra de la lei reza cumu que la igualdá rigi, peru la postración mental sigui, malaspenas disimuláu."

De "El mijor mundu pusibli" de Raúl Molleda, aquí.

En Treceño se conserva una venta al pie de la vía del tren que es probable sea donde el rey hizo noche. 

El río de Cabezón de la Sal hoy se llama Río Rey. En Sopeña de Cabuérniga el Ríu Merderu es hoy el Río Verdero. Los ríos de este tipo se utilizaban como alcantarillas. El rey navegó por una alcantarilla.

No hay comentarios:

Archivu del blog