martes, 27 de mayo de 2014

Coordenás

(1)

Si alguien me preguntara, le constestaría que el lugar más interesante (que no más importante) para mí ahora en el mundo es:

De Lamiña a Sopeña, la mies y Terán.

(2)

Vo a trabajar pola pasarela que va por riba las vías. La Pasarela nu es solu la pontaya, es más.

Si empontico a y 35´:

Una pareja de pulicías diendo de cambalúa, un chiclán col sú perru asisinu del ramal, un hombretón con un jarséi verdi salpicáu de pintura blancu, un caballeru calvu y un tipu que siempre diz "güenos días" al pasar.

Si empontico a y 40´:

Un hombretón con un jarséi azul salpicáu de pintura amarillu, un caballeru con gorra, un tipu que siempre diz "güenos días" al cruzamos, una chica con un tic que li jaz tusir de continu y otra que calza playeras pero lleva un par de zapatos de tacón ena mano.

Si empontico a y 45´:

Un tipu que me diz "güenos días" al alcontramos, una chica que sunríi, otra que lleva katiuskas, una chica que camina segle y una pareja de pulicías diendo de cambalúa.

Si salgo más tarde nu voy pola pontaya y apaño un tasis.

(3)

Ella jué con él a aquella isla cumu lo hubiera jecho a los prejundos si él se lo pidiera, al últimu urru abregonáu del mundu, allá al treslumbri u onde juera. Tan aína se lo pidió, allá que lu escurrió, de lo enamorá qu´estaba. Era una isla remota, pero no erma. Al cabu de lo que se li jezo un suspiru, espenzaron a remanecer vicinos que la buscaban siempre a solas. Que lo síntían, dicían, que es mejor nu amirar atrás, que tranquila, que ya pasó, que acá los tinía a ellos. La morrina jacía que tolos días jueran cuspíos. ¿Ó estaba él? ¿Y ella, ó estaba ella?

(4)

L´otru día estuvi echando una parlaúca con un antiguu vicinu del Carmen (o del Sol). La vicina que bía trucáu la sú casa nuna burdiera, la que bía barciáu tola mierda la ciudá en casa, la del primer pisu del portal de al láu, la de las palomas, ya nu está. Que si se la bían lleváu (¿a ónde?), que si allá, onde juera, onde la hubieran lleváu, que si se bía muertu (¿y ónde estaba entós?).

Vicina, la puerta.
Vicina, que te la has dejáu abierta.

La del balcón.

(5)

A/ Ena nueva casa hay un vicinu que tien puestu l´espertaor siempre a la misma hora. Siempre pita a las 6:45 h. Tres pitíos y queda gutu. Tres pitíos: "ya estaba espiertu". Tres pitíos: "durmo con una pistaña abierta". Tres pitíos: "ya teno el cuerpu avezáu a madrugar". A qué tres pitíos.

B/ Ha allegáu un nuevu vicinu al pisu de al láu. El sú espertaor suena un númeru endetermináu de vecis. Un labarintu, mí nuevu vicinu, a qué tantos pitíos.

A/ Las 7 y 40, ya voy tarde.

B/ Y 45 pasás. Ya nu allego. Apaño un tasis.

No hay comentarios:

Archivu del blog