jueves, 25 de octubre de 2012

Ocaña

Suelo dir a un cineforum qu´entarajila una asociación de mi barriu, El Sol, los miérculis pola nochi. La peli d´anochi juéi "Ocaña: Retrato intermitente", la primer incursión en el celuloidi de Ventura Pons. Póngovos l´enlaci: http://youtu.be/2ouSPUWyzXE

Dispués de la película mos juimos a tomar una caña a un bar cercanu, el únicu al que tuvía acúin vicinos (en el barriu hay muchos bares, pero toos un tantu cool, y caros). Vamos a esti bar pa jacer un pocu gastu. El dueñu es un chicu que pa mí tengo que es gay pero que intenta no parecelo. Anochi no estaba él, sino sú madre.

Conmigu bía dellos gays. Es normal que los hubiera porque mí grupu es normal. Lo raru siría que no los hubiera. Diban un pocu esataos porque la película anima a ello (¿y por qué no? Cáa unu reaiciona cumu quier cuando una película li gusta: unos abajan la banda sonora cumu politonu pal móvil y otros compran la camiseta). La dueña mos trató mal, no, peor. Yo quedé asustáu. Mis amigos gays, no. Y éso me asustó tuvía más: que estén acostumbraos (no sé si dicir avezaos) a esa hostilidá, a esi maltratu. Alucinante.

Cuántas guerras quedan por luchar (y, espero, por ganar).

1 comentario:

Anónimo dijo...

Pola zona d'Hazas y Solórzanu tengu sintíu "comigu".

Paulu

Archivu del blog