martes, 21 de agosto de 2007

Fragmentu de La lengua de las mariposas. Manuel Rivas

El maestru asperaba dendi jaz tiempu que l´ambiaran un microscopiu a los de l´estruición públicu. Tantu mos hablaba de cómu s´engrandaban las cosas chicas e invisibles por aquel aparatu que los neños allegábamos a velas en verdá, cumu si las sus palabras entusiastas tuvierin l´aquel de poderosas lentis.

La lengua de las mariposas es una trompa arrulláa talque´l resorti dun reló. Si hay una flor que l´atrái, esenrróllala y métila nel cáliz pa lamber. Cuandu lleváis el déu amiu a un tarru d´azúcara ¿a que sienten ya´l dulzor ena boca cumu si la polpa juera la punta de la lengua? Pus tal qu´asina es la lengua de las mariposas.

Y enentoncis toos tuvíamos solenguana de las mariposas. ¡Qué maravilla! Dir pol mundu volando, con esos trajes de fiesta y aparar enas flores cumu tabiernas con barriles enllenos de jarabe.
Vulcáu al cántabru por Little Dreamer (A.H.D.)

3 comentarios:

david dijo...

la lengua de las mariposas... buena película, sin duda.

la supervivencia por encima de todo... solo que a veces debe merecer la pena morir por algo... no solo a causa del tiempo... las luchas de cada uno nos llevan por senderos inciertos, ahi es donde decidimos si merece la pena arriesgar o disimular... y parecer parte del paisaje... la vida en si misma es bella... el mundo de la indiferencia es el que la va a destruir...

mi blog es http://sinmiedoapensar.blogspot.com

Serrón dijo...

Teno de dar las gracias a Little Dreamer pola su colaboración y esjuerzu pa col cántabru.

El blog está abiertu a juturas colaboraciones.

Animavos!

Little Dreamer dijo...

Yo encantau de colaborar col blog volcandu daque textu más al cántabru, si soy pa jacerlu.

Un saludu

Archivu del blog