martes, 13 de enero de 2009

Repasu

A veer si lo entendí:

El material del muséu provincial de prestoria va a dir a un local de l´avenida de los castros, que es propiedá de un amigu de Marcano y compañeru de partíu pulíticu; d´aquí va a dir a los bajos del mercáu del Este, propiedá del aluntamientu de Santander; y d´aquí al juturu muséu de Cantabria, tuvía por jacer y que paez va pa largu.

Ya imagino jachas del neolíticu mejías con torques de bronce y estelas junerarias del medievu. Interculturalidá, dirá Marcano qué.

4 comentarios:

Serrón dijo...

Por ciertu, el local del amigu de Marcano está alquiláu dende jaz un añu y tuvía no se li ha dáu dengún usu. Eso sí, se han pagáu religiosamente los 7.000 euros mensuales dende entós acá (84.000 euros enjuntu, es dicir, casi 15 millones de las antiguas pejetas).

veceru dijo...

En la mi casa siempri dijerin: dos mudanzas=un fuegu.
Josús

veceru dijo...

¿Y lo de la nueva Biblioteca? En vez de oposiciones lo menejará la Sociedad de Turismo de Cantabria... Venga serrón que tú ties información asgaya. Cuéntanos

Serrón dijo...

De Marcano sólo sé lo que sal ena prensa, ena prensa que no está a sueldu del gobiernu de Cantabria, quiero dicir. De la jutura biblioteca central de Cantabria apenas sé náa, tan desiquiera si la gestionará una empresa pública o priváa, onqui, eso sí, paez que d´oposiciones (la única opción que tenemos los probis cumu nos, veceru, que amás no cunocemos a naidi), ni hablar.

Archivu del blog