lunes, 19 de octubre de 2009

Deprendiendo

Tengo una subrina, Manuela, Nela o Magüelina, la mesma las tres. Aina la veo. Nu es que trebaje muchu, es que no me organizo. Ahier llamó al pínfanu del portal mí madre: Queco (asina me llama dende que nu tengo memoria, oseya, quiciás dende ahier mesmu, porque la tengo muy mala y no m´alcuerdo), qu´estoi ena alameda cona nenuca. Y aprovecho p´abajar. Las veo en un bancu, a Magüelina enos brazos de mí madre. Acércome. La mi madre me véi y pon a la nena enel suelu. Y ella echa a andar. Nunca la bía vistu anantes jacelo. Pero lo jaz a la contra, es dicir, pal otru láu, dándome los espaldares. Camina ensin rumbu, pero ajuyendo. Y m´entran ganas de salir detrás, pero nu tengo juerza. Aposo. Ella, el relevu, corri.

No hay comentarios:

Archivu del blog