viernes, 8 de noviembre de 2019

Sen (versión en cántabru)

Cambearin el semáforu que hay enti Jesús de Monasterio y la calli Burgos, que abora vienin cochis decacullá. Dende´l láu de Jesús de Monasterio hay poca visibilidá. No asina dende´l otru. Los del otru láu los hay que saltan col semáforu en roju porqui vein si vienin o no cochis. Ahier un mozu con un monopatín, que tuvu d´abrir güecu enti los qu´estábamos aparaos ena cera d´enfrenti pa pasar. Unas señoras no se apartarin y el mozu tuvu de jacer un esparajismu pa no caer.

Y ya entainarin las señoras cona zuna de los monopatinis létricos, con razón. Eso hay d´arregulalo.

Peru en cuantis cambeó´l semáforu a verdi ya estaban con que si, por demás, era marruquí.

Alampaba por dicilis algu, peru no lo jiz y siguí alanti. Aparé nel escaparati de la libriría Kattigara de la calli San Luis. En pasando unos minutos, me acanzarin. Ya iban dijendo que qué vergüenza, que jasta óndi íbamos a allegar, qu´es una invasión.

El pelu canu, que abora es curríu, sueltito. Tamién yo lu llevu canu. Zapatos conos que taconiar si es casu. Los míos de lluvia son de curita y no teno otros. Abrigos d´esos de anti que empapan. Yo una parca con botonis de marineru que tamién. Parauguas. De Sanander de tula vida.

Y me metí dentru gutu, a ilame enti libros.

Ellas trespusierin, del ramal. No sé jasta óndi allegarían. Peru allá lejonas.

No hay comentarios:

Archivu del blog