sábado, 18 de julio de 2009

Miseria

Mark Anu habló ahier nel Parlamentu. Lástima, no pudi dir. La tema: el Sopláu. Mejor dicho, el robu menifiestu nel Sopláu. La defensa del consejeru tien tres apeas:

1.- El Sopláu tien un gran atractivu turísticu (y naidi diz que nu seya asina).

2.- Toos han robáu a hucias de la Consejería de Cultura, Turismu y Deporte enos últimos años, él y los que estuvierin anantes, o seya, los del PP, a los que acemangó (¡nel parlamentu!) con tirar de la manta si no li dejan siguir hiciendo los sus negocios segle.

3.- Echó la culpa de tóo primeru a los técnicos que li entarajilan las estratas (lo que no diz son las presiones a las que se véin sometíos estos técnicos, que, por ciertu, han síu traicionaos cumo pocas veces) y en sigundu lugar a la prensa, en concretu al diariu El Mundu, cuyu periodista, ya por demás, tuvu que aguantar que Mark Anu li siñalara y recriminara el sú trebaju dende l´estráu.

En fin, lamentable. Ahier Mark Anu mos enseñó las bambalinas de la pulítica cántabra: las estituciones están jechas pa robar y quin no siga el juegu, sobra. Avisu pa navegantes: cualquier proyeutu echáu ca´lantre con dineru públicu está sirviendo de coartáa a los negocios puercos de los pulíticos cántabros.

No hay comentarios:

Archivu del blog