martes, 21 de diciembre de 2010

Nochi y ñebla

Dende la nochi y la ñebla: mojeres enas cárceles franquistas, de Juana Doña, es un libru que da espelurcios. Terminelu anochi. Ya tinía ganas, porque dende qu´estoi liéndolu no soi pa durmir bien. Son las memorias noveláas d´una militante cumunista qu´estuvu dieciocho años enas cárceles franquistas.

Tresportaban a las presas conos sús hijos en vagones durante días sin dalis augua ni alimentu y a escuras. Una madre da de beber el pocu augua que li queda a su bebé muertu porque créi que suda, cuando en rialidá es qu´espienza a calecese.

Atan y amordazan a una prensa n´una celda d´aislamientu pa que se güelva loca. La alimentan inyectándoli sueru. Quince días tarda en perdé-la razón.

Torturas sistemáticas, asesinatos, violaciones, ect. Es lo más apaicíu al desterminiu nazi que ha hubíu n´Europa. Y ha duráu jasta jaz apenas trinta años. Es muy duru de leer.

Es un libru publicáu enos setenta. Ya no está a la venta. Hay un ejemplar ena librería San Quintín de la calle San Luis de Santander. Cuesta 15 euros. Es una gran oportunidá.

No hay comentarios:

Archivu del blog