jueves, 19 de mayo de 2011

15-M

Anochi estuvi nel campamentu de la movición 15-M en Santander. Es rialmente impresionante. Enlazu el benifiestu que han entamáu ena Puerta del Sol.

La Junta Electoral lu ha pruhibíu. Hablo de Santander. Es una decisión que las autoridaes han tomáu aun supiendo de su ilegalidá. Ellos, los que mandan, sabrán por qué. A las ochu d´hui vien la polícía. Los ciudadanos allí rauníos van a curriase´n grupos de veinte (cuando Franco los grupos no podían estar compuestos por más de cuatro; mirai, algo hemos avanzáu) y a dar cambalúas pola plaza pa evitar que se lis consider una benifestación y no tener problemas cona autoridá (legal, que no moral). Emplázovos a las ochu la tarde (la tarduca) ena Plaza Porticada de Santander.

Se trata d´una movición ciudadana reclamando el votu responsable, náa más. Náa menos que una revolución.

2 comentarios:

Sibreve dijo...

Te copio y pongo en mi blog.

Anónimo dijo...

Eno que sigamos sin catar democracia, el únicu votu responsable y de protesta a la contra de la dittaúra de partidos que mos escabildra es el que va al cubu la basura.

Ai quín tuvía no se á enterau del eque de esta afirmación y las consecuencias de asintir y cunsintir en ello con la ición de ir a votar cada X annos.

Namás ai unos cuatro o cinco países en el mundu que se dicen "no democráticos". Ni a cuatro llegan los que verdaeramente se puein emponderar cumo tal. Siacasu unu mitíu entre montannas... y cuesta annidí-le un par de ellos o tres a la lista.

Pero uenu, si unu tuvía está tan desahenau de la realidá que no da en otra que cutir a las urnas cumo un curdirucu a la madre cuando acurria al anochecer, pa ratificar el candidatu elihíu polos hefes de un partido, pos cuando menos que no vote a nengunu de los partidos cabarra encrustaos enas estituciones de un Estau del que que se sirven y manehan contra los entereses de la hente.


Ait Mota y su banda de hitanos búrgaros.

Archivu del blog