lunes, 18 de marzo de 2019

Diprindiendo nel "Andruido en La Paré de Piasca"

Pido licencia.

L´antruíu de Piasca d´esti añu estuvo secuestráu polos pulíticos. Tantu, que cuasi no allegan a salir los zamarrones trelos campaneros polos praos de Los Llanos, cumo avezan jacelo tolos años. Los propios vicinos de Piasca estaban que alampaban por quitar el micrófonu a la speaker que no cansaba de pidir aplausos pa unos y pa otros.

Tienin de saber echá-la galga, los vicinos. Espienza a ser un antruíu pa toos menos pa ellos y por cima de toos pa los pulíticos que están utilizándolu cumo valla publicitaria. Si siguin esti sen, sen erróniu polo que tien d´espuriu, ajenu al antruíu, lu van a perder.

Diprindiendo a posar:



(esta primer fotu es tres jacesi una con Raquel, que guardo pa mí)



Trela cumía pupular (que juera paella es sintomáticu) la "Cofradía del Aguardiente y Orujo de Liébana" espenzó a repartir té se supón que de puertu con uruju peru primeru a los invitaos, es dicir, a pulíticos y VIPs (angunu balcusó al escapi daqui ritratu enas réis socialis ondi se li véi cumiendo y bibiendo a móu, cumo si lo mereciera), dispués a ellos, a los "cofrades" cona sú capa cripía de pins, cumo tunos, y a la final a los demás, a los que mos pidierin qu´esperáramos jaciendo cola. Raquel y yo no la jacimos y marchamos.

Cumo dicía línias atrás, ésti no es el sen a siguir. No, si lo que se quier es celebrá-l´antruíu. Si lo que se quier es otra cosa, cumo jacer campaña, jirmar por unos pulíticos u otros, quedar bien con quin convién quedar bien, ect., entós sí, entós lis está saliendo reondu. Peru, n´esi casu, camiento que a no tardar perderán la sú razón de ser.

No hay comentarios:

Archivu del blog