jueves, 4 de mayo de 2017

Antiguu asubiaeru en portalá tresmerana

Asubiaeru en portalá d´Escalanti (Tresmiera).



Fijavos que la maera caltién los joracos de la puerta de quiciu, endicaor de la sú antigüidá. Esti volaízu tresmeranu puéi sirvir de guía pa quin quiera ercer un asubiaeru de cualisquier clas ena autualidá (pa panelis enformativos al airi libri, pinto´l casu).

Trela portalá alcontramos dos casas, dellas, la de la isquierda (cumu se véi nel ritratu), col primer pisu de colondras:



Nel mesmu barriu hay otra de colondras:



Escalanti, pola sú arquiteutura y pol sú senificáu (pueblu de maestros canteros renacintistas), tindría de ser declaráu conjuntu hestóricu artísticu.

2 comentarios:

Serrón dijo...

Uso "dellas" como se me ha indicado que se emplea en el Alto Nansa: "varias cosas, dellas [de entre las cuales], una está rota", por ejemplo.

"Colondra" es una palabra que me dijeron en Bárcena Mayor para referirse al entramado de "estillones". Sería bueno confirmarla. En Asturias "colondra" es cada una de las tablas de la pared del hórreo.

Anónimo dijo...

El "dello, dellas, etc." tiene un uso algo más amplio. Como pronombre, equivalente a "algunas, una porción, etc." Es lo que comenté aquel día en el vídeo de la lebaniega.

Uso como pronombre partitivo.

Archivu del blog