miércoles, 4 de febrero de 2015

Rajoy y Pedro Sánchez

Con la firma del pacto antiterrorista:

Rajoy contenta a sus votantes ultras y afianza al PSOE como el otro partido "de orden" (el suyo, el de ambos) en una apuesta clara por el bipartidismo.

Pedro Sánchez gana peso como hombre de estado (falta le hace en su partido, y lo sabe, por eso su interés personal en la firma del pacto) y compensa la sangría de votos de izquierda (que se van a Podemos) arañando votos descontentos de la derecha.

Del encuentro entre Rajoy y Pedro Sánchez resulta la imposición de la cadena perpetua en España. La cadena perpetua deslegitima el sistema penitenciario. Y es como si se quitara el as de corazones de un castillo de naipes levantado con mucho esfuerzo durante décadas: que todo se desmorona.

PP y PSOE han antepuesto sus intereses de partido a la democracia. Con ser esto grave más lo es, si cabe, que los intereses partidistas de PP y PSOE no sean compatibles con la democracia.

Rajoy y Pedro Sánchez son un peligro.

2 comentarios:

Traveler dijo...

Estos dos sí que son los antisistema.

Anónimo dijo...

güenas:

la virdá es que hay un puntu en que el circu se convierti´n una p...mierda con toldu. Isti puei ser unu de los casus mas clarus.
Que raru tu,y una mas pa la lista, n´un Istau comu´l Ispañol, que tuvieron a la eta por añus y añus, y que por ciertu tantu les sirvio pa cosas del istilu a istu, ¿nu jueron pa ponesi d´alcuerdu y abora si? Güenu, es que es de traca.
Y la mi upunion, sobri los firmantis, es adivinable, priu a mi hay algu que me deja ablocau: lo mu pocu que se ha parlau del tima en general, y por otru, toas isas disquierdas y disquierdistas (dendi los de cnsv jasta anarquistas, pasandu polos cumunistas, los de rigüelta, los de equo, arca, adic, etc) que tantu dicin sobri tantu y que tantu prutestan, tampocu han dichu muchu, no salierun a protestar, ni náa.
¿Qu´estaran pinsandu enas sus tumbas las y los muestrus muertus dendi´l 37 con istu de la cadena pirpetua? qu´ascu la virdá. muchu y mu grandi. que pena Cantabria nu sea Madagascar joer.
Caru que cosas comu la d´Amparu nu son ni delitu, ni crimen, ni tirrorismu, no. VAmus, que cojer y miter pichi, maquinas, ruidu y hasta un encendiu practicamenti hasta el llar de la casa de un cantabra anciana (y dijemus aparti el pa´que, el pa ichar abaju´l pocu verdi que queda, en una zona mu golosa pa construir mas casitas o pisos istilu Valdenoja pa "los del sur con pasta", un "cintrucu comercial" y cosas asina, aparti de la mordida pa los "amigus del pichi y el cimentu") ...too hasta que a acabau ena Uci del hospital. lo dichu: qu´ascu la virdá. muchu y mu grandi. que pena Cantabria nu sea Madagascar joer.
¿antisistema? Ni sistema, ni antisistema, ni oficialistas, ni oficiosos, ni alternativos...
Yo NATIVU, cantabru. Pa mi la dicotomía caa vez es mas:
¿CANTABROS O ANTICANTABROS?¿NATURALISTAS, HUMANISTAS O NO?
un saludu

Archivu del blog