martes, 17 de mayo de 2022

"Lo que hay" (Reservoir Books, 2022) de Sara Torres, fragmentu

"Mama muría y yo de mientras estaba hiciendo l´amor. Esta visual me deja impávida y estelaa. La mí madri marchaba y yo agarruñaba angu esbocáu, que s´enjota cuandu lo que más amamos, lo que mos es más currutu, espienza a esmucise y ya mos abaldona.

Ella dincima, los muslos amios apretando las mís caerias y esta manu emburriando. El sú cuerpu tou emburriando de la que un pechu jirma ena mí boca que lu ricibi. Anjea en surdina, masque´l cuartu de al láu está vacíu y naidi puei sintila. Dende´l carreju vimos la puerta abierta del otru cuartu y la cama jecha. Estamos cuasi solas, por jurtuna paez que nu hay nai ena muestra planta hui, peru si por mí juera, bría cerráula entera con tal de sintila gritar por una vez un gritu enteru. Amiro´l vientri suavi, el pechu reondu y entojaiáu, los ojos verdis. La mí manu es dura con Ella y tien mugura: si la isquierda li sujeta los muslos, la derecha aposa ena lindera pa entrali una vez más cuasi de súpitu. Ero rápida juera y ero rápida dientru, masque por más rizmu que ponga y más balombru nu cunsigo esi espienci de llantu animal que anuncii que ha allegáu a la raya enti lo que quier y lo qu´es p´aguantar."

De Lo que hay (Reservoir Books, 2022), novela de Sara Torres, página 1.

1 comentario:

Serrón dijo...

En el Día Internacional contra la LGTBIfobia este texto que creo es el primero que describe una escena de este tipo en cántabro.

En realidad en cántabro no creo que se haya descrito una escena sexual de ningún tipo, salvando los besitos en las mejillas.

Archivu del blog