viernes, 27 de mayo de 2022

12:42 p.m.

Hemos quedáu pa echar un cafitucu.

Me ha cuntáu de Amaliuca

que va pirdiendo la cabeza

y qué jacer, de la sú hermana

que tien la casa falla

y del apartamentu de Leganés.

Me ha cuntáu del dintista

del teléfonu que no li va

de los miruellos y de los gurrionis

a los que da de cumer

cumu jacemos nós:

dejamos migas ena camoscaúra

del bañu pa los gurrionis

de la cucina pa los miruellos

tamién granu de arroz pa los unos

y uva pasa pa los otros.

Espertamos tolas mañanas Raquel y yo arregucíos pola sú cantarazaña.

Ha viníu a echar un cafitucu cumigu y ena trespuesta

en gulviendo pol pasillu de la menos dos, el más duru

me he cruciáu con tres médicos curriendo que pirdían el soletu

dijendo:

"¡parada!"

Me he esticáu contra la paréi

pa dejalis el pasu libri.

En tresponiendo

he siguíu andando andanducu

siguiendo el mí sen.

No hay comentarios:

Archivu del blog