viernes, 30 de julio de 2021

"Juegos pruhibíos" de Naguib Mahfuz

Ena iscuela coránica, críos y crías asejamos ena mesma istera. Cantamos al tiempu los virsículos d´El Corán y la vardiasca del muestru maestru, en pegando, no sabi si son piernas de críu u de cría. De la que cumemos, asejamos jarda la paréi, desdamos el macu de cumía y dincima del piazu de tela abiertu apaez un turtucu, quesu y dulci de sésamu.

Sea cantando u cumiendo, los mis ojos no s´esapartan de Darwicha.

Ena trespuesta, voy trés d´ella jasta que tuerci pola calleja. Entonz regreso a casa solu cona mí pizarra vacía peru cona imagin de Darwicha dentru de mí.

Nel tiempu de visitar el cimiteriu, jartu d´estar encerráu nel corru del panteón, echo una corrindía y mos alcontramos, Darwicha y yo, enti las tumbas, al ventistati.

Parto la turtuca que traigo cumigu y li doy la metá. Cumemos y cambeamos miraas ensembri.

Li prigunto:

- ¿Ó juegas?

- Ena calleja.

Juega ena calleja que da a la muestra calli peru no soy pa escapami allá de día. No soy pa ello porque mi puei un anjéu escunucíu que camiento pocu inoncenti. Conas miraas, ensin palabras, mos citamos. Ena tarduca, entro ena calleja y l´alcuentro de pie nel umbral de la puerta.

- ¿Asejamos?

No arrespuendi. Aposo y jalo de la sú manu jasta que aposa junta mí. Istícomi a ella. Una aligría raru y misteriosu mi venci. Agarro la sú barbilla y li güelvo la cara jarda mí. Derréu, la beso. Dispués, la tomo pola cintura y la abrazo. Gutu y arrudiáu por un juriacán de sentimientos: es asina cumu conozo la ebriedá anantis del vinu.

Y ulvidamos el tiempu y el miedu.

Ulvidamos la triba y el barriu.

Ni siquiera las pantasmas son pa esapartamos.

No hay comentarios:

Archivu del blog