jueves, 26 de julio de 2018

Podemos y el cántabru



Dudo de la utilidá d´esti alcuentru: Pablo S. siguirá criindo; Alberto S. siguirá riindo; David G. siguirá istilando odiu; Verónica O. escacijando... Esti alcuentru camiento solu sirva pa siguir criindo qu´es una lengua, unu (el más listu); qu´es una farsa, otru (el más ispriocupáu); qu´es una mierda o un piligru los fatos de más allá..., es dicir, que solu sirva pa dicir: ya conozo lo que se supón que tengo de conocer asina que abora vo a siguir dijendo qu´es una lengua, una farsa, una mierda o un piligru peru con concencia.

Guapu siría (unu) que Podemos echi la galga a David G. y lu esauturiz (dos) que dé al reportoriu que jirma pol cántabru y que la sú posición es programática y (tres) que los sús miembros (Pablo S., Alberto S., Verónica O., ect.) asuman la posición programática del sú partíu n´esta tema y que si no lo jacin, si nu acatan, ajuera que van, cumo correspuendi. Solu entós Podemos será pa entarajilar cursos de cántabru que merezan la pena.

[Actualización]

Acabo d´alcontrar otru cartel en redis:



¡¿Patrimoñu oral (solu)?! Estas cosas mos pasan por ciñimos a la vía "patrimonialista"...

4 comentarios:

Cántabru dijo...

Añidi tamién nesta ola anticántabru la traúna'n Diario Montañés de Manuel Ángel Castañeda contra'l cántabru y el restu lenguas de l'estáu del dumingu pasáu día 22, col título 'el idioma cántabro como instrumento'. Esti siñor es un racista patológicu.

Serrón dijo...

No lu lií, estaba en Madrid.

Ya naidi jaz casu a esti siñor ni al sú mediu.

Serrón dijo...

"Cazón" es curiosidad. "Tener cazón" es tener curiosidad. "Cazoritu" es ser curioso tirando a cotilla.

"Cazoritiando", que fue mi primera opción en esta entrada, podría interpretarse como "curioseando", pero no estoy seguro de haber empleado bien esta palabra. Me quedo mejor con "escacijar", que en La Montaña significa seguro "husmear, cotillear".

Anónimo dijo...



Nel Diariu Montañés d'hui 31 de Santiagu publico una respuesta a Castañeda. Nel apartáu de cartas al director.

Un saludu.

Archivu del blog